ستاد فرماندهی انتظامی آران و بیدگل مهمان سفره کرامت امام رئوف

همزمان با هفته بزرگداشت نیروی انتظامی، مسئولین دفتر خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان از فرماندهی و پرسنل خدوم این مجموعه تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، همزمان با هفته بزرگداشت نیروی انتظامی، مسئولین دفتر خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان از فرماندهی و پرسنل خدوم این مجموعه تجلیل کردند.

 

در این دیدار، عباس آذرباد مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل با تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این نیرو از خدمات پرسنل این ستاد در تامین امنیت و آرامش عمومی این شهرستان تجلیل کرد.


وی همچنین به معرفی و تشریح فعالیت های کانون خدمت رضوی و کانون های محلی و عملکرد خادمیاران در شهرستان آران و بیدگل پرداخت و آمادگی این کانون را برای همکاری با نیروی انتظامی در ارائه خدمت و مشاوره امنیتی به مردم را اعلام کرد.

 

سرهنگ علی اصغر محمدی فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل هم در این جلسه  با تقدیر از حضور خادمیاران، برای هرگونه همکاری با این مجموعه فرهنگی مذهبی اعلام آمادگی کرد.

 

قرائت صلوات خاصه آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام توسط یکی از خادمیاران و اهدای یک جلد قرآن متبرک آستان قدس رضوی به فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل و اهدای تبرکی به حاضرین از دیگر برنامه های این نشست بود.

 

کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل در خردادماه ۱۴۰۰ همزمان با دهه کرامت و موالید فرخنده حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) با هدف ارائه خدمات مختلف به نیازمندان فعالیت خود را آغاز کرده است.  هم اکنون  ۱۰۸ خادمیار فعال در ۱۰ کانون خدمت رضوی کار خدمت رسانی به مردم و محرومان را بر عهده دارند./

کد خبر 1103791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha