دیدار بچه های کانون «صابر» شهرکرد با پدر شهید مدافع حرم

امينی گفت: بچه های کانون فرهنگی هنری «صابر» مسجد امام رضا (ع) به مناسبت هفته نیروی انتظامی و در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم با پدر شهید مدافع حرم دکتر «محمدحسن قاسمی» دیدار کردند.

سيد «امیر احسان امينی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: بچه های کانون فرهنگی هنری «صابر» مسجد امام رضا (ع) به مناسبت هفته نیروی انتظامی و در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم با پدر شهید مدافع حرم دکتر «محمدحسن قاسمی» که در گلزار شهدا و در جوار مزار این شهید والا مقام برگزار شد، دیدار کردند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «صابر» مسجد امام رضا (ع) شهرکرد ادامه داد: این دیدار با حضور جوانان انقلابی کانون فرهنگی هنری «صابر» با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

وی تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری ۱۳ شهید مدافع حرم تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده است، نخستین شهید جامعه پزشکی در دفاع از حرم آل ‌الله نیز از همین استان بود.

 

امينی گفت: شهید «محمدحسن قاسمی» که پیش از حضور در میدان‌های دفاع از جبهه از مقاومت لباس پزشکی بر تن داشت عزم خود را جزم کرد تا با همین لباس اما در جبهه‌ای دیگر به جهاد بپردازد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «صابر» مسجد امام رضا (ع) شهرکرد ادامه داد: پس از گذراندن دوره ‌های مختلف نظامی راهی سوریه شد و به مدت سه سال تکنسین بیهوشی و مسئولیت بیمارستان ‌های میدانی در چند منطقه از سوریه را عهده ‌دار شد.

 

وی تصریح کرد: این شهید والامقام در نیمه مرداد سال ۹۵ در حین انتقال مجروحان جنگی در استان حلب به دست تروریست ‌های تکفیری به شهادت رسید و پیکر پاکش پس از گذشت سه ماه در آزادسازی منطقه توسط رزمندگان جبهه مقاومت شناسایی و به میهن اسلامی بازگشت داده شد.

 

کد خبر 1103841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha