ویژه برنامه محافل ادبی کودک با همراهی نویسندگان و شاعران استان تهران

به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، ویژه برنامه مجازی محافل ادبی کودک کتابخانه های استان با همراهی نویسندگان و شاعران مطرح تهرانی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، همزمان با گرامیداشت هفته ملی کودک و روز بزرگداشت حافظ، ویژه برنامه محافل ادبی کودک کتابخانه های عمومی استان با عنوان «جشن شعر کتاب و جوانه ها» سه شنبه ۲۰ مهر ساعت ۱۰:۳۰ صبح با حضور بیوک ملکی شاعر پیشکسوت کودک و نوجوان، دبیران محافل کودک استان و اعضای فعال محافل در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

حافظ خوانی، سعدی خوانی، مولوی خوانی، نقالی و قصه گویی و پرسش و پاسخ صمیمانه اعضا با بیوک ملکی، شاعر پیشکسوت کودک و نوجوان از جمله برنامه های متنوع این روز خواهد بود.

علاقمندان برای حضور در این ویژه برنامه می توانند فردا سه شنبه ۲۰ مهر ماه ساعت ۱۰:۳۰ از طریق پلتفرم اسکاری روم به آدرس www.skyroom.online/ch/nahaad/manabe در این نشست شرکت کنند. همچنین این برنامه به صورت زنده از طریق پایگاه اطلاع رسانی نهاد www.iranpl.ir، صفحه اینستاگرام نهاد @iranplir و صفحه آپارات نهاد www.aparat.com/iranpl پخش خواهد شد.

کد خبر 1103962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha