سامانه فهما یکی از شاخصه های ارزیابی کانون های مساجد است

مقدم با گرامیداشت سالروز ۱۹ مهر گفت: سامانه فهما یکی از شاخصه های ارزیابی کانون های مساجد است، که در قالب رواق های معینی طرح ریزی شده و امکان ثبت فعالیت های فرهنگی هنری با محوریت مسجد را فراهم کرده است.

« ناصر مقدم» در جریان سالروز بیانات رهبرمعظم انقلاب در خصوص کانون های فرهنگی هنری مساجد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: سامانه فهما یکی از شاخصه های ارزیابی کانون های مساجد است، که در قالب رواق های معینی طرح ریزی شده و امکان ثبت فعالیت های فرهنگی هنری با محوریت مسجد را فراهم کرده است. 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: یکی از زمینه های جدی تحقق مسجد تراز اسلامی هم راستا بودن فعالیت ها در جهت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است. 

 

وی با اشاره به اهمیت رشد و تعالی روند فعالیت های کانون های مساجد با محوریت محله محوری اظهار کرد: بسیاری از نقش ها و کارکردهای مساجد به واسطه فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در قالب کارآفرینی، خلاقیت، نوآوری، دانش و کتاب، سرود و فیلم، همدلی و مواسات در قالب رواق های تعریف شده رونق یافته است. 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: حضور حداکثری و موثر فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد با همراهی بسیج در جریان برنامه های مسجد یکی از جریان های شبکه ساز طرح ملی فهما نیز تلقی می شود. 

 

 

کد خبر 1103967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha