بیانات مقام معظم رهبری سرلوحه کار فعالان کانون‌های مساجد باشد

تشرینی گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با علما و روحانیون خراسان شمالی بیانات ارزشمندی را در رابطه با کانون‌های فرهنگی هنری مساجد داشتند که این بیانات باید سرلوحه کار فعالان کانون‌های فرهنگی هنری قرار گیرد.

«شاپور تشرینی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا با اشاره به سالروز بیانات مقام معظم رهبری پیرامون کانون‌های مساجد در دیدار با علما و روحانیون خراسان شمالی در ۱۹ مهرماه سال ۹۱ به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با علما و روحانیون خراسان شمالی بیانات ارزشمندی را در رابطه با کانون‌های فرهنگی هنری مساجد داشتند که این بیانات باید سرلوحه کار فعالان کانون‌های فرهنگی هنری قرار گیرد.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا با بیان‌اینکه کانون‌های فرهنگی هنری در خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان قرار دارند، افزود: بیانات مقام معظم رهبری را باید با گوش جان اجرایی کنیم تا دشمنان در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام بمانند.

 

وی با اشاره به اینکه کانون‌های مساجد نقش مهم و تاثیرگذاری در جذب نوجوانان و جوانان به مساجد دارند، تصریح‌کرد: باید از این مراکز در شهرستان آستارا با توجه به موقیعت ویژه آن حمایت ویژه شود.

 

تشرینی وجود کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سطح شهرستان آستارا را مفید ارزیابی کرد و گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در قالب فعالیت‌های فرهنگی و با هدف جذب و فرهنگ‌سازی نوجوانان و جوانان شهرستان، تلاش مضاعفی انجام می‌دهند و در دوران کرونا نیز در راستای کمک به نیازمندان و مقابله با این بیماری اقدامات ارزشمندی انجام دادند.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا با بیان‌اینکه بیشتر مخاطبان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نوجوانان و جوانان هستند، خاطرنشان‌کرد: کانون‌ها از این ظرفیت به خوبی بهره گرفته و پیوند مستحکمی را بین نسل امروز و مسجد و مراکز فعال در مساجد ایجاد کنند.

کد خبر 1103985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha