مبارزه با قاچاق در اولویت مرزبانی است

قاسمی با بیان‌اینکه مبارزه با پدیده قاچاق در اولویت مرزبانی است، گفت: استیفای حقوق دولت و مرزنشینان وظیفه اصلی مرزبانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «هادی قاسمی» امروز(دوشنبه، ۱۹ مهر) در دیدار با مرزنشینان محله عنبران در مسجد حضرت رسول اکرم(ص) این روستا آظهارکرد: مرزبانان اگر کوچکترین تعرضی به مرزهای کشور شود، آماده جانفشانی و رشادت در راه اسلام، انقلاب و دفاع از کیان کشور هستند.

 

فرمانده مرزبانی بندر آستارا افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران با وجود توطئه های دشمنان و دسیسه ها، امنیتی پایدار دارد و این نمادی از وحدت برای دفاع از ارزش‌هاست.

 

وی با بیان‌اینکه مرزبانان مطیع مقام معظم رهبری هستند، تصریح‌کرد: مرزبانان واقعی مرزنشینان هستند و با تعامل آنان و تلاش‌های مرزبانان امنیت خوبی را در مرزهای خاکی و آبی شهرستان آستارا شاهد هستیم.

 

قاسمی گفت: مرزنشینان بهترین پشتیبان نظام هستند و همه باید در پاسخ به این حسن وفاداری، توجه بیشتری در راستای تامین حقوق آنان داشته باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه مرزبانان با همه توان و با دقت کامل از مرزهای خاکی و آبی شهرستان آستارا حراست می‌کنند، افزود: بیشتر نوار مرزی آستارا انسداد فیزیکی دارد.

 

فرمانده مرزبانی بندر آستارا با بیان‌اینکه مبارزه با پدیده قاچاق در اولویت مرزبانی است، افزود: استیفای حقوق دولت و مرزنشینان وظیفه اصلی مرزبانان است.

 

قاسمی با اشاره به اینکه فرماندهی مرزبانی آستارا در راستای حمایت از نیازمندان ۱۵۰ بسته غذایی در بین آنان توزیع کرد و این روند ادامه خواهد داشت، خاطرنشان‌کرد: ضدعفونی اماکن و معابر عمومی در دوران شیوع کرونا، تعامل با شبکه بهداشت و درمان در امر واکسیناسیون و ویزیت رایگان از جمله مهم‌ترین اقدامات مرزبانی در ماه‌های اخیر بوده است.

کد خبر 1103986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha