طلاب جهادی با فعالیت مخلصانه خود، تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند 

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در قم، با فعالیت مخلصانه طلاب جهادی، بسیاری از تهدیدها به فرصت تبدیل شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قم، دکتر محمدرضا قدیر امشب در همایش تجلیل از طلاب جهادی استان قم در امر مقابله با کرونا با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در همان روزهای نخست شیوع کرونا که هراس عجیبی در کشور شکل گرفته بود، حضور طلاب جهادی در آرامستان ها از جمله غسالخانه بهشت معصومه(س) قم باعث جلوگیری از بروز بحران شد و انصافاً از همان زمان تاکنون طلبه های جهادی بسیار خوب عمل کردند.


وی افزود: حرکت مخلصانه طلاب جهادی در این قضایا در واقع تداوم حماسه و ایثار رزمندگان ما در سال های دفاع مقدس است و این دفاع ارزشمند نیز ثمرات و برکاتی برای جامعه ما به همراه داشته است.


وی همچنین گفت: در بازدیدهای مختلفی که در بازه های زمانی گوناگون از بیمارستان ها و مراکز درمانی درگیر در بحث کرونا داشتیم، حضور و فعالیت طلاب جهادی، حقیقتاً مایه دلگرمی بود و خستگی را از تن ما به در می کرد.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم با اشاره به این که متاسفانه هنوز تبعات شوم ویروس کرونا به پایان نرسیده است، ابراز داشت: در روزها و هفته های اخیر شاهد موج های کوچکی از این ویروس از مناطق شمال غربی کشور به داخل هستیم که بر این اساس احتمال اوج گیری مجدد ویروس در آبان می رود، هر چند که تداوم واکسیناسیون و رعایت مسایل بهداشتی از سوی مردم، باعث کاهش قابل توجه تلفات و بستری ها می شود.


وی گفت: تنها راه مقابله با کرونا ، واکسیناسیون و ماسک زدن است که البته متأسفانه آمار استان قم در این خصوص چندان مطلوب نیست و نیازمند همراهی مردم در این باره هستیم.

کد خبر 1104019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha