شب شعر «نیروی انتظامی؛ اقتدار و امنیت» در گزیک برگزار می شود

مسئول واحد ادبیات پایداری و آفرینش های ادبی حوزه هنری خراسان جنوبی گفت: مراسم شب شعر و خاطره با عنوان «نیروی انتظامی؛ اقتدار و امنیت» به صورت مشارکتی با مرزبانی خراسان جنوبی در منطقه مرزی گزیک برگزار می شود.

«فاطمه یعقوبی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: حوزه هنری خراسان جنوبی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در نظر دارد تا شب شعری را با حضور شاعران برجسته خراسان جنوبی برگزار کند.

 

مسئول واحد ادبیات پایداری و آفرینش های ادبی حوزه هنری خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: مراسم شب شعر و خاطره با عنوان «نیروی انتظامی؛ اقتدار و امنیت» به صورت مشارکتی با مرزبانی استان خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

 

وی ادامه داد: در این مراسم 2 نفر از شاعران استانی و یک شاعر مرزنشین و یک شاعر خردسال و 2 راوی دفاع مقدس از کارکنان خدوم نیروی انتظامی استان حضور خواهند داشت و به قرائت اشعار خود مرتبط با نیروی انتظامی، شهدا و امنیت و دفاع خواهند پرداخت.

 

یعقوبی با بیان اینکه مراسم شب شعر و خاطره در منطقه مرزی گزیک خراسان جنوبی اجرا می شود، افزود: در این مراسم مرزنشینان و خانواده معظم شهدای خراسان جنوبی حضور خواهند داشت.

 

مسئول واحد ادبیات پایداری و آفرینش های ادبی حوزه هنری خراسان جنوبی در پایان گفت: امیدواریم با برگزاری این نوع مراسمات بتوانیم قسمتی از زحمات و تلاش های بی درنگ ناجا را برای مردم ایران اسلامی بیان کنیم.

 

 

کد خبر 1104105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha