برگزاری کلاس آموزش قرآن برای کودکان کار در کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز

رضازاده گفت: کانون فرهنگی مسجد و آرامگاه «نور» شیراز کلاس آموزشی قرآن و سیره اهل بیت (ع) برای کودکان کار برگزار می کند و در کنار آن از کودکان کار به حمایت می پردازد.

«سیده مریم الشریعه رضا زاده»، با اشاره به برگزاری کلاس آموزشی قرآن و سیره اهل بیت (ع) برای کودکان در مسجد و آرامگاه «نور» شیراز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: این کلاس ها با تدریس قرآن توسط استاد «سلطانی» و کلاس مداحی توسط «حسین قاسمی» برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز افزود: این کلاس ها روزهای جمعه ازساعت 14 و 30 تا 17 و 30 دقیقه در مسجد و آرامگاه «نور» با حضور 40 پسر بچه مقطع ابتدایی برگزار می شود و در 2 ماه اخیر برگزار شده است و تعدادی از بچه های کار نیز در آن شرکت می کنند.

مسئول هیئت «متحده فاطمیون» مسجد و آرامگاه «نور» شیراز با اشاره به حمایت کانون فرهنگی و هیئت «متحده فاطمیون» مسجد «نور» از کودکان کار بیان کرد: در پی این حمایت برای کودکان کار 20 جفت کفش و جوراب و20 بسته لوازم التحریر به ارزش پنج میلیون تومان تهیه و اهدا شده است.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال زیاد از کلاس آموزشی قرآن و سیره اهل بیت (ع) و حضور کودکان نیازمند در این کلاس ها، مردم نیکوکار می توانند با واریز کمک های نقدی به شماره کارت 5022291070087430 به نام «سیده مریم الشریعه رضا زاده» در کمک به کودکان کار سهیم شوند.

کد خبر 1104160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha