رونمایی از ۸۰ تمبر اعضای کانون پرورش فکری فارس در هفته ملی کودک

کامرانی گفت: به ‌مناسبت هفته ملی کودک از ۸۰ تمبر آثار اعضای کانون فارس رونمایی شده است و این تمبرها از میان آثار برگزیده اعضای این کانون در مسابقات بین ‌المللی نقاشی تهیه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعیدرضا کامرانی»، امروز (سه شنبه 20 مهر) از رونمایی از تمبر آثار اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: به ‌مناسبت هفته ملی کودک از 80 تمبر آثار اعضای کانون فارس رونمایی شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس افزود: این تمبرها از میان آثار اعضای این کانون که در مسابقات بین ‌المللی نقاشی برگزیده شده اند، تهیه شده و با همکاری اداره کل پست استان فارس که مورد رونمایی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: با ابتکار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس برای نخستین بار آثار برگزیده اعضا به شکل تمبر آماده و منتشر شده و پیش از این جلساتی با حضور مدیرکل پست و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، این پیشنهاد داده شد که مورد استقبال مسئولان اداره‌ کل پست استان قرار گرفت.

کامرانی اعلام کرد: آثار برگزیدگان بین‌المللی مسابقه‌ های نقاشی از سال ۸۹ تا سال ۹۹ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با همکاری اداره کل پست استان فارس تمبر شده و در پنجمین روز از هفته ملی کودک به نمایش درآمد و این آثار مربوط به مسابقات هیکاری ژاپن، نوازاگورا بلغارستان، اسلوونی، کاناگاوا ژاپن، لیدیسیه چک، هنگ‌کنگ، تاشکند مجارستان، بلاروس و ... است که به شکلنمایشگاه دائمی در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس دایر است.

وی عنوان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در نظر دارد این آثار برگزیده را در صورت فراهم شدن زیرساخت ‌ها و با موافقت معاونت تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در قالب کتاب چاپ کند.

کد خبر 1104176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha