۱۸ کیلومتر خط آبرسانی جهت تامین آب شرب روستاهای غرب کارون از طرح غدیر احداث می شود

عمیدزاده از احداث ۱۸ کیلومتر خط آبرسانی برای تامین آب شرب روستاهای غرب کارون از طرح غدیر خبر داد و گفت: به زودی عملیات احداث این خط آبرسانی از خط غدیر و تاسیسات شهید منصوری کفیشه به تاسیسات شهدای غرب کارون آغاز می‌شود.

«نادر عمیدزاده» ظهر امروز (سه شنبه ۲۰ مهر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با اشاره به مشکلات آبرسانی به روستاهای غرب کارون اظهار کرد: با توجه به رایزنی های انجام شده به زودی عملیات احداث خط آبرسانی به طول ۱۸ کیلومتر از خط غدیر و تاسیسات شهید منصوری کفیشه به تاسیسات شهدای غرب کارون آغاز می‌شود.

 

سرپرست فرمانداری ویژه خرمشهر، از تعمیر تاسیسات آبرسانی شهدای غرب کارون خبر داد و افزود: این پروژه با اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال در حال انجام است و به زودی کیفیت و کمیت آب آشامیدنی روستاهای غرب کارون بهبود خواهد یافت.

 

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به انتخاب شهردار مینوشهر تصریح کرد: خوشبختانه شهردار مینوشهر از سوی اعضای شورای اسلامی این شهر انتخاب شد و اکنون در حال طی شدن مراحل قانونی است تا پس از آن اعلام شود.

 

عمیدزاده در بخشی دیگر از سخنان خود ورود کالای ملوانی از طریق بندر خرمشهر را اقدامی در جهت رونق اشتغال و اقتصاد این شهر عنوان کرد و ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده این کالاها در راه رسیدن به خرمشهر هستند و از تجار درخواست می شود طبق لیست ۹۷ قلم کالای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرده کالاهای خود را وارد کنند.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه بندر خرمشهر از لحاظ ورود کالای ملوانی فعال نبود اضافه کرد: با توجه به وجود ۶ بندر در سطح استان خوزستان، پنج بندر از جمله سجافی، شادگان، آبادان، چوئبده و اروندکنار در واردات کالای ملوانی فعال هستند و این درحالی که در بندر خرمشهر فعالیت مطلوب نیست.

 

سرپرست فرمانداری ویژه خرمشهر تاکید کرد: تمام مدیران و مسئولان می بایست نظارت بیشتر و دقیق تری نسبت به امورات داشته باشند تا بتوانیم با همکاری یکدیگر و یک اتحاد و انسجام مناسب مشکلات مردم شهرستان را برطرف کنیم.

 

کد خبر 1104213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha