رونمایی از مستند «دنیای چاپلین» در موزه هنرهای معاصر تهران

در مراسمی با حضور مستندسازان، مدیران و اهالی فرهنگ و رسانه از مستند «دنیای چاپلین به روایت امیر تاجیک » ، پنج‌شنبه ۲۲ مهرماه ساعت ۱۵ در سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران رونمایی خواهد شد.


به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از  روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، دنیای چاپلین به بررسی زندگی «چارلی چاپلین» نابغه هنر هفتم، تلاش‌های ضد جنگ وی، داستان اخراج چاپلین از آمریکا و تاثیراتی که در جهان قرن بیستم داشت، می پردازد. ویژگی مهم مستند، تولید آن با «تلفن همراه» بوده و در زمره مستندهای موبایلی قرار می‌گیرد که در سال‌های اخیر در کشورهای مختلف رواج یافته و جشنواره های متعددی برای تولیدات موبایلی در سراسر جهان برگزار می‌شود. 


علیرغم استفاده از ساده‌ترین ابزار فیلم‌سازی، تحقیق و پژوهش مناسبی برای این فیلم انجام شده و در امور پساتولید (پست پروداکشن) از حرفه‌ای‌ترین عوامل سینما برای تدوین، صداگذاری، کالرکارکشن و تولیدات ویدئوموشن استفاده شده است.


امیر تاجیک کارگردان، محسن عسگری پژوهشگر و نویسنده، ناصر طهماسب گوینده، حامد بارئی طبری طراح گرافیک، حسن شبانکاره طراحی و میکس صدا، سید ماهان ملک آرا مدیرتولید، نیما افلاکی تدوینگر و آیدا محمدی دستیار تولید از عوامل «دنیای چاپلین» هستند که ساعت 15:00 در سینماتک به نمایش درخواهد آمد.ورود برای عموم آزاد می باشد.

کد خبر 1104222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha