زمینه حضور و جذب سرمایه گذار در لرستان فراهم شود

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، بر ضرورت جذب سرمایه گذار در استان تأکید کرد و گفت: این مهم امری ضروری برای رشد اقتصادی و کمک به اشتغال جوانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»،امروز(20مهر)، در نشست شورای فرهنگ عمومی استان لرستان اظهارداشت: برای ارتقای اشتغال جوانان و کمک به رشد اقتصادی باید زمینه جذب سرمایه گذار فراهم شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در استان را شرط تحقق اشتغال زایی، کار و تلاش مضاعف عنوان کرد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه نقش و اهمیت فرهنگ و اقتصاد در کنار هم، گفت: فرهنگ پایه اقتصاد است و بدون آن اقتصاد رشد نخواهد کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: اقتصاد و فرهنگ در کنار هم موجب توسعه متوازن می‌شوند و برای تحقق این مهم با رشد فرهنگی باید زمینه رشد اقتصادی فراهم شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش شورای فرهنگ عمومی را عالی ترین نهاد برای سیاست‌گذاری موضوعات فرهنگی عنوان کرد و گفت: بنابر اعلام این شورا، کمیته های زیرمجموعه آن تشکیل و برش فرهنگی استان در پنج مسئله اولویت بندی و تصویب شد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: مجموعه هایی در حال فعالیت سازنده، دارای اسناد بالادستی و در حال تلاش برای موفقیت نظام اسلامی و برنامه های دینی هستند و در این راسا برای ساماندهی فعالیت نهادهای مختلف، سند برش فرهنگی استان تدوین شد.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در تنظیم سند باید با دقت خوب عمل کرد و اقدامات مربوطه با مدیریت و دقت لازم انجام شود تا جلوی مشکلات در اجرا گرفته شود.

 

گفتنی است، در این مراسم از کتاب مصور «لحظه های بی تکرار» مربوط به مراسم تشییع پیکر شهدای والامقام استان لرستان که توسط آقای کامین ملکی، عکاس خبرگزاری شبستان در لرستان گردآوری و به چاپ رسیده است، رونمایی شد.

 

کد خبر 1104258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha