برنامه های بزرگداشت واقعه ۲۴ مهر مسجد جامع کرمان اعلام شد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، برنامه های تدارک دیده شده برای گرامیداشت واقعه ۲۴ مهر، سالروز به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان در مهرماه سال ۵۷ توسط عمال ستمشاهی را اعلام کرد.

حسین انجم شعاع در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان با گرامیداشت ۲۴ مهر، سالروز واقعه به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان در مهرماه سال ۵۷ توسط عمال ستمشاهی و گرامیداشت یاد شهدای این حادثه، شهیدان باقدرت جوپاری و یزدان شناس، ویژه برنامه های تدارک دیده شده برای این مناسبت را اعلام کرد.

 

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از برگزاری دو نمایشگاه مجزای عکس و پوستر در صبح ۲۴ مهر توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مرکز اسناد انقلاب اسلامی استان در صحن مسجد جامع کرمان خبر داد.

 

 

وی گفت: برنامه سلام صبح به خیر سیمای مرکز استان نیز در آن روز از مسجد جامع کرمان پخش و پس از آن آیین تجلیل از مقام شهیدان حادثه ۲۴ مهر بر مزار ایشان در بهشت زهرا(واقع در جاده جوپار) برگزار می شود.

 

 

انجم شعاع همچنین به اجرای پویش دانش آموزی با موضوع واقعه ۲۴ مهر در رشته های خاطره نویسی و تولید پادکست و... از طریق مراجعه به لینک https://kerman.kpf.ir/competition  هم خبر داد و افزود: این پویش از ۱۲ مهرماه تا اول آبان ماه برگزار می شود.

 

 

وی برگزاری مراسم بزرگداشت واقعه ۲۴ مهر، شنبه شب هفته آینده مصادف با سالروز این واقعه در مسجد جامع کرمان و با سخنرانی حجت الاسلام علی عارفی، مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان و روایت گری حجت الاسلام ربانی به عنوان شاهد عینی این واقعه را از دیگر برنامه های تدارک دیده شده اعلام کرد.

 

 

این مسئول افزود: علاوه بر این؛ تبلیعات محیطی و میدانی، برگزاری برنامه توسط ادارات، انتشار کلیپ و عکس نوشته در فضای مجازی هم جزو برنامه های بزرگداشت واقعه ۲۴ مهر است.

 

 

وی از پیگیری ثبت این مناسبت در تقویم رسمی کشور هم خبر داد.

 

 

کد خبر 1104271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha