برگزاری آئین هفته بزرگداشت حافظ شیرازی در حافظیه

سهرابی گفت: آئین هفته بزرگداشت حافظ شیرازی مراسم ساعت ۲۰ روز چهارشنبه ۲۱ مهر در حافظیه با حضور مسئولان کشوری و استانی و ۳۰۰ نفر از فرهنگ ‌وران و هنرمندان برجسته فارس در حافظیه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، امروز (سه شنبه 20 مهر) با گرامیداشت یادروز حافظ در جمع خبرنگاران گفت: آئین هفته بزرگداشت حافظ شیرازی، امسال مانند سال‌های قبل برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: مسئولان کشوری، استانی، فرهنگ ‌وران و هنرمندان در آئین هفته بزرگداشت حافظ شیرازی حضور خواهند داشت.

وی اضافه کرد: این مراسم ساعت 20 روز چهارشنبه 21 مهر در حافظیه با حضور مسئولان کشوری و استانی و 300 نفر از فرهنگ ‌وران و هنرمندان برجسته فارس در حافظیه برگزار خواهد شد.

سهرابی اعلام کرد: آئین بزرگداشت حافظ شیرازی سال قبل به دلیل شیوع کرونا مجازی برگزار شد اما امسال با افزایش واکسیناسیون و کاهش همه‌ گیری کرونا در چند ماه قبل و انجام هماهنگی های لازم این مراسم در حافظیه با رعایت نکات بهداشتی حضوری برگزار می شود.

وی با اشاره به پخش تلویزیونی آئین بزرگداشت حافظ شیرازی گفت:  این آیین در شبکه تلویزیونی فارس و فضای مجازی به صورت زنده پخش خواهد شد.

کد خبر 1104280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha