دوره آموزش مجازی «حقوق کار» برگزار می شود

دوره آموزش مجازی «حقوق کار» ۴۸ ساعته توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی به مدت ۸ روز به درخواست مدیریت روابط کار استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، دوره آموزش مجازی «حقوق کار» برگزار می شود، این دوره آموزشی ۴۸ ساعته به مدت ۸ روز و به درخواست مدیریت روابط کار استان و از تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ لغایت ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۳ هر روز برای نمایندگان کارگران و کارفرمایان در حوزه روابط کار استان برگزارخواهد شد.

 

هدف از برگزاری این دوره آموزشی ارتقای سطح دانش شرکت‌ کنندگان، آشنایی با قوانین و مقررات مرتبط با حقوق کار و مفاد دستورالعمل ماده ۳۹ مراجع حل اختلاف با عناوین (شرایط کار، قرارداد کار و آیین دادرسی) است.

 

بنا به ضرورت برگزاری چنین دوره هایی علی الرغم مشکلات کرونا هر ساله این دوره ها حضوری انجام می گرفت و امسال نیز با توجه به همه جوانب و رعایت دستورالعمل های بهداشتی این دوره به صورت مجازی و با اساتید مجرب برگزار می شود.

 

تدریس مباحث این دوره توسط آقایان «عطا متین فر» مدیر روابط کار، «حسن سروری» رییس اداره حمایت از پایداری مشاغل و بیمه بیکاری و «موسی الرضا توپکانلو» از مدیران، روسا و کارشناسان این اداره کل صورت خواهد گرفت.

کد خبر 1104296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha