ورزش و تقویت اعتقادات برای کاهش ناهنجاری ها لازم است

سرهنگ بهرام پور گفت: ورزش و تحرک و تقویت اعتقادات و باورهای دینی برای کاهش ناهنجاری های اجتماعی لازم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سرهنگ «یوسف بهرام پور» امروز در نشست جمعی از فعالان اجتماعی جوانان و متولیان حوزه ورزش تیران و کرون اظهارداشت: بی تحرکی و وابستگی به فضای مجازی آسیب ساز بوده و نتایج بدی را برای جامعه دارد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون افزود: با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی باشگاه ها، مدارس و رفت و‌ آمدها بی تحرکی افزایش یافته و عدم حضور در مدرسه باعث شده که وابستگی به شبکه های اجتماعی افزایش یابد و دغدغه های اجتماعی ایجاد شود.

 

وی با تاکید بر ضرورت افزایش تحرک و تقویت باورهای دینی تصریح کرد: ورزش و تحرک و تقویت اعتقادات و باورهای دینی برای کاهش ناهنجاری های اجتماعی لازم است.

 

سرهنگ بهرام پور ادامه داد: بسیاری از جوانانی که دچار آسیب هایی مثل اعتیاد به مواد مخدر و خلاف و اقدامات مجرمانه شده اند به دلیل عدم تخلیه هیجان از راه صحیح از مسیر واقعی دور شده اند.

 

وی توسعه زیرساخت ها و امکانات ورزشی در هر منطقه را برای کاهش آسیب های اجتماعی ضروری بیان کرد و گفت: دولت در اختصاص اعتبار به این حوزه ها برای کاهش مشکلات اجتماعی همت کند.

 

*توسعه منابع مالی برای شکوفایی استعدادها

 

 رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون نیز در این جلسه با اشاره به اینکه استعدادهای خوب ورزشی در بین جوانان و نوجوانان نهادینه و وجود دارد، گفت: کمبود امکانات و بودجه برای حمایت از آنان برای حضور در عرصه رقابتی لازم است.

 

«مهدی مرادی» یادآورشد: توسعه منابع مالی و توجه ویژه دولت در حمایت از ورزش بسیاری از استعدادها را شکوفا می کند و در مناطق کمتر برخوردار رونق ورزش کاهش آسیب های اجتماعی را به همراه دارد.

 

وی اضافه کرد: مشارکت اجتماعی و همکاری خانواده ها را برای رشد استعدادها خوب بوده اما باید دولت هم در توسعه زیرساخت ها همکاری کند.

کد خبر 1104307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha