استفاده از فضای مجازی برای جشنواره فیلم لازم است/ ضرورت توجه به مناطق محروم

صالحی گفت: تغییر رویکرد جشنواره فیلم با تغییر زیست کودکان و نوجوان و حرکت به سمت فضای مجازی لازم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «علی صالحی« با اشاره به برگزاری سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در اصفهان اظهارداشت: توسعه کمی و کیفی این جشنواره کاملا روشن و فرصتی شده برای رشد و پیشرفت استعدادها و ایجاد و شادی و نشاط است.

سخنگوی شورای شهر اصفهان افزود: مناطق محروم از فیلم ها و برنامه های این جشنواره بهره مند می شود و تغییر رویکرد جشنواره فیلم با تغییر زیست کودکان و نوجوان و حرکت به سمت فضای مجازی لازم است.

 

وی با بیان اینکه تسهیل دسترسی به برنامه های این رویداد لازم است، تصریح کرد: فضای مجازی دسترسی به فیلم ها را برای افراد و گروه های کودکان و نوجوان در مناطق مختلف تسهیل و قابل دسترس کرده است.

 

صالحی از مسئولان مدیریت شهری خواست تا هزینه های این جشنواره را شفاف سازی کنند و سهم شهرداری و بنیاد فارابی در برگزاری این رویداد مشخص باشد و از طرفی فعالیت های جانبی همسو با فرهنگ اصفهان باشد.

 

وی تشکیل دبیرخانه دائمی این جشنواره را ضروری بیان کرد و گفت: شهرداری پس از اتمام فعالیت جشنواره نسبت به این راه اندازی این دبیرخانه اقدام کند.

 

*ضرورت توجه به مناطق محروم

 

صالحی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت توجه به مناطق محروم اشاره کرد و گفت: سهم بودجه این مناطق اصفهان باید مشخص باشد و نباید اعتبارات پیش بینی شده در بودجه برای بخش محروم اصفهان به مناطق دیگر شهر هزینه شود.

 

وی ادامه داد: توزیع بودجه در مناطق محروم در تمامی حوزه ها صورت بگیرد و تنها مختص یک سرفصل نیست و شهرداری نسبت به همه نیازها دغدغه و توجه داشته باشد.

عضو شورای شهر اصفهان جابه جایی بودجه را در بخشی از موارد غیرضروری بیان کرد و گفت: لوایح اصلاح بودجه بر اساس نظرات کارشناسی و پیش بینی ها باشد.

 

 

کد خبر 1104330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha