توسعه خدمات تامین اجتماعی باید باعث آرامش مردم شود

حجت الاسلام قاضی دزفولی گفت: خدمات تأمین اجتماعی باید متناسب با مشکلات مردم، توسعه یابد تا مردم در سایه آن احساس آرامش داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی» در دیدار با مدیر درمان تأمین اجتماعی استان خوزستان اظهار کرد: خدمات تأمین اجتماعی در جامعه ملموس و محسوس است و اقشار زیادی از جامعه از این خدمات بهره مند می‌شوند.

 

امام جمعه دزفول افزود: گره گشایی در جامعه که از سفارشات اصلی بزرگان دین است توسط تأمین اجتماعی انجام می‌شود و این امر وظیفه سنگین و توفیقی است که باید به نحو احسن به انجام برسد.

 

وی اضافه کرد: گستردگی خدمات در تأمین اجتماعی به گونه‌ای است که هر اندازه خدمات بیشتری ارائه شود زمینه برای توسعه و گسترش خدمات وجود دارد.

 

حجت‌الاسلام قاضی تصریح کرد: مشکلات و معضلاتی که مردم با آنها روبه‌رو هستند با پیشرفت تکنولوژی افزایش می‌یابد که متناسب با آنها خدمات نیز باید گسترش یافته و توسعه یابد تا مردم در سایه تأمین اجتماعی احساس آرامش داشته باشند.

 

وی یاد آور شد: شهرستان دزفول هم می‌تواند پاسخگوی نیازهای خود باشد و هم می‌تواند بخشی از بار استان و حتی استان‌های همجوار را در تمام زمینه‌ها از جمله معیشتی، اقتصادی و درمانی بردارد.

 

کد خبر 1104341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha