یادواره ۲۳ شهید نیروی انتظامی مانه و سملقان برگزار شد

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی گفت: امروز نیروهای مسلح کشور تحت فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال انجام وظیفه هستند و برای حفظ و دفاع از این مرز و بوم شبانه روز بیدارند.

به گزارش  خبرگزاری شبستان از آشخانه؛ سردار «سعید مطهری زاده» روز سه شنبه در آیین یادواره 23 شهید نیروی انتظامی مانه و سملقان با بیان این مطلب که شهدا دانش آموختگان مکتب عاشورا و امام حسین علیه السلام هستند، اظهارداشت: کربلا سرتاسر درس است و شهدای ما با حضور در مکتب عاشورا درس ایستادگی، پایداری و مقاومت را آموختند.

 

 فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی  بیان کرد: دشمن امروز با تمام توان وارد عرصه شده و روی ذهن و فکر جوانان و نوجوانان کار می کند و تنها راه مقابله با این هجمه دشمنان پرداختن به فرهنگ عاشورا و شهداست.

 

سردار مطهری زاده افزود: تحقق شعائر اسلامی و عدالت با حضور در صحنه های انقلابی و ایستادگی به دست خواهد آمد و این امر موجب نهادینه شدن فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر خواهد شد.

 

وی ضمن اشاره به اینکه نیروی انتظامی باید پیشینه خودش را حفظ کند، گفت: نیروی انتظامی علاوه بر حضور در مرزها و تولید امنیت در سطح جامعه، در دوران دفاع مقدس نیز شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

 

امام جمعه شهر آشخانه هم گفت: نیروهای انتظامی هنوز هم در خط شهادتند چرا که مدافع ولایت هستند.

 

حجت الاسلام «جواد شریعتی نژاد» افزود: امنیت کنونی مردم و جامعه مدیون تلاش و زحمات شبانه‌روزی نیروی انتظامی است.

 

وی با بیان اینکه امنیت ایران اسلامی برخلاف امنیت بسیاری از کشورها، یک امنیت درون‌زا و متکی بر خود است، گفت: اخراج آمریکا از منطقه مهم‌ترین دستاورد جهاد همه‌جانبه نیروهای مسلح است.

 

حجت الاسلام شریعتی نژاد افزود: تضعیف استقلال و اقتدار ملی امروز هدف دشمنان نظام اسلامی است چراکه دشمنان علاوه بر امنیت اخلاقی و فرهنگی، امنیت اجتماعی و مدنی مردم را هدف گرفته‌اند و با ایجاد اخلال در وحدت ملی و ایجاد نا امنی در مرزها از جمله ایجاد نا امنی سیاسی و نا امنی تبلیغاتی در شرق، شمالغرب و غرب کشور می‌خواهند نسل‌های چهارم و پنجم انقلاب اسلامی را از آرمان‌های آن دور کنند.

 

در پایان این مراسم از خانواده های شهدای نیروی انتظامی تجلیل شد.

 

کد خبر 1104342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha