تشکیل ۱۰۰ کارگاه‌ آموزشی و فرهنگی برای کودکان آستارایی

نظیری از آغاز ثبت‌نام و برپایی یکصد کارگاه‌ آموزشی، ادبی، فرهنگی و هنری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستارا همزمان با ترم پاییز خبر داد.

«شهرزاد نظیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: ثبت‌نام کارگاه‌های آموزشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستارا در ترم پاییز آغاز شده است.

 

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک بندر آستارا آخرین مهلت ثبت‌نام برای شرکت در کارگاه‌ها را ۳۰ مهر اعلام کرد و افزود: در قالب این ترم ۱۰۰ کارگاه آموزشی در رشته‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و ... برگزار می‌شود.

 

وی با بیان‌اینکه نقاشی طراحی سفال‌گری، قصه‌گویی، خوشنویسی، نجوم، نوشتن خلاق، کاردستی، ساخت عروسک، عکاسی، کاغذ و تا (وریگامی) و ... از جمله کارگاه‌هایی است که در ترم پاییز تدارک دیده شده است، تصریح‌کرد: در برگزاری کارگاه‌ها از مدرسان مجرب بهره گرفته شده و به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر اعطا می‌شود.

 

نظیری با اشاره به اینکه کلاس‌های مجازی ۱۰ جلسه هستند و بزودی کارگاه‌های حضوری در مرکز شماره یک برگزار می‌شود، گفت: کلاس‌ها از اول آبان آغاز می‌شود.

 

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک بندر آستارا با بیان‌اینکه کلاس‌ها هفته‌ای یک جلسه برگزار و  طول مدت هر جلسه یک ساعت است، افزود: هزینه کارگاه‌های مجازی ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار ریال است.

 

نظیری با اشاره به اینکه علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک واقع در باغ ملی مراجعه یا با شماره ۴۳۸۱۳۴۲۱-۰۱۳ تماس بگیرند،خاطرنشان‌کرد: همچنین علاقه‌مندان برای شرکت در کارگاه‌ها و به منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت  https://gilan.kpf.ir و یا به آدرس اینستاگرامی kanoon_parvaresh_astara1 مراجعه کنند.

 

کد خبر 1104343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha