اعزام ۱۹مدافع سلامت به مشهد مقدس از عوائد موقوفه«میرزا محمد علی وزیر»

فتحی گفت: ۱۹ نفر از مدافعان سلامت شهرستان قائم شهر به جهت تلاش شبانه روزی در جبهه مقابله با کرونا از محل موقوفه «میرزا محمد علی وزیر» به سفر زیارتی مشهد مقدس، اعزام شدند.

«علی فتحی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، به برگزاری همایش یاوران وقف که با حضور حجت الاسلام «ابراهیم حیدری جناسمی» مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان مازندران و کادر درمان برگزار شد اشاره و اظهار کرد: همزمان با دهه وقف، برنامه‌ای با هدف تجلیل از کادر درمان که در دوران کرونایی گل کاشتند را تدارک دیدیم.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائم شهر افزود: در همین راستا از ۱۹ نفر از مدافعان سلامت از دو بیمارستان، اورژانس و شبکه بهداشت قائم شهر دعوت شد تا در این همایش شرکت کنند.

 

فتحی تصریح کرد: باتوجه با زحماتی که مدافعان سلامت، همکاران کادر درمان و اورژانس همچنین بهداشت و درمان در طی دو سال کرونایی متحمل شدند، به این فکر افتادیم که تقدیر ویژه‌ای از این قشر داشته باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: در نتیجه اعزام این ۱۹ نفر به سفر زیارتی مشهد مقدس، از محل موقوفه  «میرزا محمد علی وزیر» که نیت آن اعزام زائران به حرم امام رضا (ع) است، تقدیر اوقاف شهرستان از مدافعان سلامت بوده است.

کد خبر 1104363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha