بچه مسجدی های کانون امام صادق (ع) در تدارک برنامه های آغاز امامت امام زمان (عج) 

محبوبه جبالبارزی گفت: با توجه به این که در آستانه سالروز امامت امام زمان (عج) به همین منظور بچه مسجدی های عضو کانون در حال تدارک ویژه برنامه های این مناسبت هستیم.

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی را یکی از برنامه های اصلی کانون امام صادق (ع)، برشمرد و گفت:


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد افزود: از آنجایی که در آستانه سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) قرار داریم بنابراین مسجد متناسب با این مناسبت، فضاسازی و سیاه پوش شد.


وی بیان کرد: هم زمان با سالروز شهادت این امام همام مراسم عزاداری ویژه بانوان مسجدی برگزار می‌شود، سخنرانی و مداحی از جمله برنامه های این مراسم است.


جبالبارزی ابراز کرد: همچنین با توجه به این که در آستانه سالروز امامت امام زمان (عج) به همین منظور بچه مسجدی های عضو کانون در حال تدارک ویژه برنامه های این مناسبت هستیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد ادامه داد: به مناسبت فرارسیدن این روز خجسته، به همت بچه های مسجد جشنی در جوار قبور مطهر شهدای گمنام برگزار می‌شود.


وی اظهار کرد: برپایی مسابقه دلنوشته و نقاشی از دیگر برنامه های مناسبتی سالروز امامت امام زمان (عج) است.


جبالبارزی اضافه کرد: مسابقه مجازی دلنوشته ویژه گروه سنی نوجوانان است که می بایست به منظور شرکت در این مسابقه، احساس خود را در قالب دلنوشته ای خطاب به امام زمان (عج) را نوشته و از طریق واتس آپ برای ما ارسال کنند.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد در خاتمه عنوان کرد: علاوه بر این نیز مسابقه نقاشی ویژه گروه سنی کودک برگزار می‌شود و به نفرات برتر این مسابقات جوایزی اهدا می شود.
 

کد خبر 1104366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha