استانداردسازی، مطمئن ترین مسیر توسعه کشور است

نوذری با بیان اینکه استانداردسازی، مطمئن ترین مسیر توسعه کشور در جهان صنعتی در حال تحول امروز است، گفت: هر جا به استاندارد سازی توجه شد زمینه پیشرفت کشور فراهم هم آمده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام  در دیدار با مدیر کل استاندارد و معاونین این نهاد در استان،  بر نظارت جدی استاندارد بر کیفیت کالاها، محصولات و خدمات تاکید کرد.

 

« محمد نوذری» یادآور شد: استانداردسازی هم اکنون جز جدایی ناپذیر زندگی و جوامع بشری بوده بطوری که روش‌های علمی را جایگزین شیوه‌های سنتی کرده است.

 

وی افزود: امروزه ترویج فرهنگ استاندارد و اثر بخشی استانداردها، از راه‌هایی است که می‌تواند کیفیت محصولات را بیمه کند و نیازها و انتظارها را برآورده سازد.

 

نوذری با بیان اینکه استانداردسازی، مطمئن ترین مسیر توسعه کشور در جهان صنعتی در حال تحول امروز است، گفت: استاندارد سازی یکی از تاثیر گذارترین مقوله ها در توسعه کشور است که نقش مهمی در سنجش و کنترل کیفیت محصولات و برندسازی و ایجاد فضای رقابتی برای تولیدات داخل را دارد.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از چالش های امروز دنیا نگاه سودمند گرایانه به استاندارد سازی است که بر روی کنترل کیفیت کالاها و محصولات و خدمات تاثیر گذار است، بیان کرد: هر جایی که استاندارد سازی و رعایت دستورالعمل های کیفی متناسب با قوانین و مقررات بین المللی انجام گیرد با تمام وجود از آن حمایت می کنیم.

 

استاندار ایلام از مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان به خاطر فعالیت های آن سازمان، و پیگیری امورات محوله تقدیر کرد.

 

«مهناز همتی» مدیر کل استاندارد و تحقیقات استان در پایان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده به تشریح روز شمار هفته استاندارد، و شعار روز استاندارد پرداخت  و از حمایت های استاندار در همه ابعاد استانداردسازی و توجه ویژه به اختصاص بودجه کافی برای انجام فعالیت های استاندارد  تشکر کرد.

 

کد خبر 1104377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha