پخش دیدار تیم های فوتبال ایران و کره جنوبی در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان گفت: دیدار تیم های فوتبال ایران و کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی، با حضور بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» پخش شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: دیدار تیم های ایران و کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی از ساعت ۱۷ روز گذشته برگزار شد که ملی پوشان کشورمان با نتیجه یک بر یک برابر حریف خود متوقف شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این دیدار جذاب و دیدنی به همت بچه های مسجد، در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» پخش شد و مسجدی ها به صورت زنده این دیدار را مشاهده کردند.

 

وی بیان کرد: پخش این دیدار در سالن «اندیشه» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی انجام شد و بچه های مسجد نیمه دوم این بازی را نیز پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا به تماشا نشستند.

 

گواهیان خاطرنشان کرد: پیش از این نیز دیدارهای دیگر تیم ملی فوتبال ایران در رویدادهای مختلف به ویژه مقدماتی جام جهانی به همت بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری به طور زنده پخش شده بود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» گفت: برنامه ریزی برای پخش این رویداد مهم ورزشی در کانون «دوستان آسمانی» به همت بچه های مسجد در گروه «امام هادی (ع)» انجام شد که از آنها نیز قدردانی می شود.

 

وی ادامه داد: تماشای این بازی با استقبال خوب نوجوانان مسجدی همراه بود که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این برنامه شرکت کردند.

 

گواهیان در پایان عنوان کرد: اهمیت به ورزش همواره مورد تاکید مسئولان کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» بوده و این امر با برگزاری برنامه های متنوع در طول هفته انجام می شود.

 

 

 

 

کد خبر 1104384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha