حدود ۱۴۷ هزار بسته معیشتی در قالب طرح «احسان ماندگار» در فارس تهیه و توزیع شده است

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه از ابتدا شیوع کرونا تا به امروز حدود ۱۴۷ هزار بسته معیشتی در قالب طرح «احسان ماندگار» در فارس تهیه و توزیع شده است، گفت: این بسته ها در بین گروه های مختلف نیازمند توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید عباس موسوی»، امروز (چهارشنبه 21 مهر) در مراسم همایش «یاوران وقف» که در حرم مطهر حضرت سید علاالدین حسین (ع) برگزار شد، گفت: با توجه به شرایط فعلی جامعه و وجود کرونا باز هم مهربانی و احسان ادامه دارد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس با یادآوری این مطلب که پویش «کمک های مومنانه» بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شکل گرفت، افزود: در زمان شیوع بیماری کرونا، بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این پویش خداپسندانه شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه از ابتدا شیوع کرونا تا به امروز حدود 147 هزار بسته معیشتی در قالب طرح «احسان ماندگار» در فارس تهیه و توزیع شده است، اظهار کرد: این بسته ها در بین گروه های مختلف نیازمند توزیع شد.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: امروز چهار هزار بسته معیشتی در قالب طرح «احسان ماندگار» بین نیازمندان و سه هزار بسته تحصیلی در قالب «مهر تحصیلی» بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

کد خبر 1104451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha