۲۹ واحد صنعتی در شهرک صنعتی جهرم غیر فعال است

اتحاد گفت: تعداد ۴۶ واحد صنعتی در شهرک های صنعتی جهرم فعال و ۲۹ واحد صنعتی غیر فعال و تعطیل است.

«بهنام اتحاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: واحدهای صنعتی شهرستان جهرم در ۲ شهرک صنعتی واقع در بخش «کردیان» (قطب آباد و یوسف آباد) مستقر بوده و تعدادی نیز در خارج از شهرک صنعتی فعالیت می کنند.

 

 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم افزود: تعداد پروانه های بهره برداری صادره در سال‌های قبل از ۱۳۹۹ در شهرستان جهرم، ۷۵ مورد بوده که تعداد ۴۶ واحد صنعتی فعال و ۲۹ واحد صنعتی غیر فعال و تعطیل است.

 

وی بیان کرد: همچنین تعداد پروانه های بهره برداری سال گذشته، هفت فقره و تعداد پروانه‌های بهره‌برداری صادر شده در نیمه اول سال جاری چهار فقره است.

 

اتحاد با اشاره به اینکه تعداد جواز تاسیس در سال گذشته، ۴۸ مورد بوده که از این تعداد ۱۸ مورد فعال و ۳۰ مورد غیر فعال است، اظهار کرد: علت اکثر واحدهای غیرفعال ناشی از مشکلات آنها در تغییر کاربری واحدهای تولیدی و جواز تاسیس رمز ارزها در تامین برق است که موفق به اخذ پروانه بهره‌برداری نشدند.

 

وی خاطرنشان کرد: جواز تاسیس صادره در نیمه اول سال ۱۴۰۰ در شهرستان جهرم ۲۲ فقره بوده که سه فقره تمدید جواز تاسیس داشتیم.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم در پایان گفت: در نیمه اول امسال ۱۰ جلسه کارگروه رفع موانع تولید در شهرستان جهرم برگزار شده که در این جلسات ۲۶ مورد مهم مصوب شده است.

کد خبر 1104465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha