بچه های مسجد در جشنواره هنرهای تجسمی مشارکت فعالی دارند

سقاء گفت: بچه های مسجد در جشنواره های هنرهای تجسمی مشارکت فعالی دارند و با برگزاری اولین جشنواره ملی هنرهای تجسمی «ترنج» تلاش خواهیم کرد بانک اطلاعات هنرمندان مسجدی در رشته هنرهای تجسمی را گردآوری کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «نادر سقاء» امروز (۲۱ مهرماه) در جلسه شورای سیاستگذاری اولین جشنواره ملی هنرهای تجسمی «ترنج» گفت: بچه های مسجد در جشنواره های هنرهای تجسمی مشارکت فعالی دارند و با برگزاری اولین جشنواره ملی هنرهای تجسمی «ترنج» تلاش خواهیم کرد بانک اطلاعات هنرمندان مسجدی در رشته هنرهای تجسمی را گردآوری کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: اولین جشنواره ملی هنرهای تجسمی «ترنج» در در 4 گرایش نقاشی با تکنیک آزاد، گرافیک (پوستر)، عکاسی با دوربین و موبایل و خوشنویسی با خط نسعلیق و ثلث برگزار خواهد شد.

 

وی ادامه داد: از همه فعالان کانون های مساجد که در رشته های این جشنواره می توانند مشارکت داشته باشند دعوت می شود تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در اردبیل، خیابان پاسداران بعد از پل یعقوبیه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ارسال کنند.

 

سقاء عنوان کرد: زمینه لازم برای حضور دانشجویان و علاقمندان حوزه هنرهای تجسمی در بخش آزاد نیز فراهم شده است تا در این جشنواره ملی حضور فعال داشته باشند.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: این جشنواره با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حوزه هنری استان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل و سایر نهادهای اجرایی و فرهنگی اجرا می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: امیدواریم به عنوان یک جشنواره ملی مشارکت دستگاه های اجرایی استان در برگزاری هر چه بهتری آن شاهد باشیم.

 

کد خبر 1104538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha