طرح « خانه تکانی کاغذی» در رشت اجرا می شود

فتح اللهی ازاجرای طرح خانه تکانی کاغذی در رشت خبر داد و گفت: کاغذ یک ظرفیت مطلوب اقتصادی محسوب شده و با جمع آوری آن از هدر رفت بی رویه این ظرفیت جلوگیری می شود.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، « علی فتح اللهی» امروز ( چهارشنبه، ۲۱ مهر ) در شورای آموزش و پرورش رشت اظهار کرد: آموزش و پرورش یکی از سازمان‌های مهم تربیتی و آینده ساز کودکان شمرده می‌شود.

 

فرماندار رشت با بیان اینکه این نهاد آموزشی در اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های عمرانی بایستی در اولویت همه دستگاه‌ها قرار گیرد گفت: نگاه و تفکر در اجرای طرح‌های آموزش و پرورش فراتر از برنامه‌ها باشد.

 

فتح اللهی اذعان کرد: جایگاه آموزش و پرورش بایستی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش فضای تربیت دانش آموزان و شناسایی استعدادهای این قشر است افزود: مشکلات اینترنت دانش آموزان شناسایی و برطرف شود.

 

فرماندار به اجرای طرح خانه تکانی کاغذی اشاره و تصریح کرد: کاغذهای باطله یک سرمایه محسوب شده و با ترویج این فرهنگ می‌توان درآمد مطلوبی با خلاقیت و نوآوری از این حوزه کسب کرد.

 

فتح اللهی خاطرنشان کرد: باروری اندیشه‌ها و توجه به ایده‌های نو در حوزه‌های مختلف زمینه درآمد اقتصادی را در جامعه فراهم کرده و از هدر رفت بسیاری از ظرفیت‌ها جلوگیری می‌کند.

کد خبر 1104585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha