تولید هفت مستند در خصوص مناطق کم برخوردار خوزستان

حیاتی از تولید هفت مستند در هفت منطقه کم برخوردار خوزستان خبر داد و گفت: این مناطق شامل منبع آّب، حصیرآباد، ملاشیه و شلنگ آباد در اهواز، هویزه، کوت عبدالله و سوسنگرد هستند که کار تولید مستندات این مناطق به پایان رسیده است.

«علی حیاتی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده توسط حوزه هنری خوزستان هفت مستند در هفت منطقه کم برخوردار استان خوزستان تولید شده است.

 

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خوزستان افزود: این مناطق شامل منبع آّب، حصیرآباد، ملاشیه، شلنگ آباد در اهواز، هویزه، کوت عبدالله و سوسنگرد هستند که کار تولید مستندات این مناطق به پایان رسیده است.

 

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح، ایده‌ها و طرح‌های بسیاری به دبیرخانه ارسال شد اضافه کرد: در نهایت  مهدی طرفی با سه مستند با عناوین «نونهالان»، «کشتی نوح» و «ملاشیه»، ایوب مروانی‌پور با مستندهای «شهر من هویزه» و سید کاظم و رضا حیاتی مستند «در حاشیه» را ساختند.

 

حیاتی با اشاره به اینکه تولید این مستندها با دشواری‌های بسیاری همراه بود عنوان کرد: اجرای این مستندها همراه با پیک پنجم کرونا در خوزستان بود که در این حین ایوب مروانی‌پور به ویروس کرونا مبتلا شدو خوشبختانه حال وی اکنون مساعده بود و خطر ویروس رفع شده است.

 

وی در خصوص فاز دوم این طرح تصریح کرد: در فاز دوم این طرح تلاش ما به سمت آموزش می‌رود تا با استفاده از ظرفیت‌های خود در مناطق کم‌برخوردار بتوانیم اقدامات هنری مطلوبی را انجام دهیم.

 

کد خبر 1104644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha