بسیاری از کانال ها و قنوات شهرستان خفر دچار فرسودگی است

رضایی کوچی به مشکلات حوزه کشاورزی شهرستان خفر اشاره کرد و گفت: در بحث کشاورزی بسیاری از کانال ها و قنوات این شهرستان دچار فرسودگی است.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از خفر، «محمدرضا رضایی کوچی»، امروز (چهارشنبه ۲۱ مهر) در سفر وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان خفر با اشاره به اینکه عمده اقتصاد خفر بر پایه کشاورزی است، گفت:  بسیاری از زمین‌های خفر باغاتی بود که باغدار آن به عنوان خیر خدمات ارزنده ای به شهرستان و مردم ارائه می‌دادند ولی امروز بسیاری از آنها نیازمند کمک هستند.
 

نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شرایط آب و هوا و خاک مناسب کشاورزی در خفر وجود دارد و تنها مشکل آن کمبود آب است، طرحی را در وزارت آماده می‌کنیم تا با حمایت های دولتی و کمک مردم و در برنامه هفتم بودجه، انتقال آب به زمین های حاصلخیز شهرستان انجام می‌شود.

 

وی بیان کرد: اولویت دوم خفر راه اندازی شهرک صنعتی شهرستان خفر است که مراحل اولیه آن انجام شده و انتظارات ما در این سفر تامین منابع مالی برای شهرک صنعتی شهرستان خفر است.

 

رضایی کوچی عنوان کرد: در بحث کشاورزی بسیاری از کانال ها و قنوات ما دچار فرسودگی است و کشت گل نرگس نیز مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه بحث سلامت که مهمترین مولفه و وظیفه حاکمیت است، گفت:  جمعیت قابل توجهی  از مسیر شیراز خفر جهرم بندرعباس می‌گذرند، ارتقای بیمارستان و کلینیک تخصصی در حوزه سلامت می‌تواند نقش مهمی در حوزه ماندگاری مردم دارد.

کد خبر 1104670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha