دشمنان با اخبار کذب و مسموم ارزش های دینی را مورد هجمه قرار می دهند

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر مردم تحت تاثیر اخبار کذب و مسموم فضای مجازی قرار گیرند، ارزش های دینی با تبلیغات سوء دشمنان مورد هجمه قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز (21 مهر) در دیدار کارگروه رسانه ستاد نماز جمعه یاسوج، ضمن تبریک اعیاد ربیع الاول، اظهار کرد: انقلاب اسلامی خدمات ارزشمندی به جامعه ارائه داده و پیشرفت های خوبی در بسیاری از زمینه ها داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمنان تحریم، جنگ، ترور و فشارهای بسیاری بر علیه کشور ایجاد کردند ولی کشورمان با قدرت و عزت به مسیر خود ادامه می دهد و دشمنان روز به روز ضعیف تر از گذشته شده اند.

وی ضمن تاکید بر اینکه برخی به دنبال ایجاد یاس و نا امیدی در جامعه بوده و در میدان دشمن قرار گرفته اند، ادامه داد: دشمنان رسانه ها را ابزاری برای ضربه زدن به انقلاب و نظام قرار داده و جوانان مومن و انقلابی باید در این عرصه جنگ رسانه ای با دشمنان حضوری فعال داشته و با تولید محتوا در زمینه های مختلف فعالیت داشته باشید.

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حوزه رسانه بسیار قوی بوده می توان با مدیریت اصولی این حوزه، آسیب ها و باورهای غلط را سرکوب کرد.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: باید خودباوری ملی، استانی، ما می توانیم، وحدت و انسجام استان و کشور، مبارزه با طایفه گرایی و حمایت از شایسته سالاری از اهداف رسانه ها باشد، زیرا این موارد تهدیدی برای جامعه هستند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از اعضای کارگروه رسانه، اظهار کرد: با توجه به اینکه دغدغه ارزش های دینی، اسلامی و انقلابی را دارید، کاری ارزشمند بوده و شما افسران میدان جنگ رسانه هستید.

آیت الله حسینی با اشاره به خواب های دشمن با راه اندازی فضای مجازی، یادآور شد: امروز اطلاعات، موضع گیری و تحلیل مردم براساس کارکرد رسانه و فضای مجازی است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیشتر افراد روزانه بخش زیادی از وقت خود را صرف فضای مجازی می کنند، افزود:این فضا کنترل شده نیست و افرادی که به این فضای مجازی دسترسی دارند، براساس اطلاعات دریافتی از این محیط تصمیم گیری می کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر مردم تحت تاثیر اخبار کذب و مسموم فضای مجازی قرار گیرند، ارزش های دینی با تبلیغات سوء دشمنان مورد هجمه قرار می گیرد.

آیت الله حسینی با بیان اینکه فضای مجازی محلی برای رصد اخبار و اطلاعات مردم شده و نیازمند کار روان شناسی است، گفت: دشمن در همه عرصه ها به جنگ نظام و انقلاب آمده و مقاومت در جنگ روانی دشمنان برای کشورمان بسیار مهم و حیاتی است، زیرا تاثیر منفی جنگ روانی باعث اثرات منفی آن در افراد جامعه می شود.

امام جمعه یاسوج گفت: با توجه به اینکه جبهه «ما می توانیم» بسیار قوی و وسیع بوده، دشمن در تلاش برای راه اندازی فتنه در فضای مجازی و ایجاد یاس و نا امیدی است.

وی گفت: باید به صورت گروهی ضمن درک ضرورت ها با اولویت بندی، تحلیل اصولی و استفاده از ادبیات رسانه ای به این عرصه وارد شد و جامعه را به سمت تعالی و پیشرفت سوق داد.

گفتنی است در این نشست اعضای کارگروه رسانه ضمن بیان مسائل و معضلات فرهنگی، خواستار اتخاذ تدابیر لازم در راستای استفاده صحیح و اصولی از فضای مجازی، جنگ نرم دشمنان، تغییر نوع نگرش به فضای مجازی و ... شدند.

کد خبر 1104677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha