روش های مهار سیلاب در استان ها پیگیری می شود

رییس گروه مدیریت بحران وزارت نیرو گفت: تمام حوادث سیلاب ها شناسایی شده و دنبال روش های علمی و آخرین دستاوردهای نوین برای مهار سیلاب و حوادث طبیعی هستیم که این کار در استان ها در حال انجام است.

«علی رجبی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: اینک این آمادگی وجود دارد که در صورت بروز هرگونه اتفاق همکاران به صورت هوشمند و استفاده از تجهیزات و امکانات، مدیریت کنند تا تبعات و آثار منفی حوادث به حداقل برسد.

 

رییس گروه مدیریت بحران وزارت نیرو خاطرنشان کرد: با توجه به خلاقیت و ابتکاری که در صنعت وجود دارد به دنبال آن هستیم از سویی مسائل مالی و مشکلاتی که در تامین تجهیزات وجود دارد را رفع کرده و در این راستا از شرکت های دانش بنیان و کارخانجات صنعتی دعوت می شود به این مسائل نگاه داشته باشند و به صنعت آب و برق کمک کنند تا مسائل و مشکلات به حداقل برسد.

 

رجبی اضافه کرد: طی سه سال اخیر برنامه هایی پیرامون اجرای مانور عملیاتی را دنبال می کنیم که کشور به 6 منطقه تقسیم بندی شده که با توجه به شرایطی که استان های واقع در آن منطقه دارند مانورها را طراحی می کنیم که یکی از استان ها به عنوان میزبان و استان هایی که در آن واقع هستند به عنوان یاری رسان در این مانورها شرکت می کنند.

 

وی تصریح کرد: اینک اهدافی را دنبال می کنیم که در سطح کلان کمک می کند و در شرایط واقعی بحران بتوانیم با توجه به تعامل بین صنعت آب و برق، بحران ها را با حداقل حواشی و مسائل سپری کنیم تا هزینه ها کمتر و مدت زمان ارائه خدمات را بهبود بخشیم.

کد خبر 1104733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha