مشارکت ۱۴ میلیارد تومانی زنجانی ها در طرح اطعام و احسان حسینی

به گفته صفری، از آغاز پویش ملی و معنوی «اطعام واحسان حسینی» ۱۳ میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان کمک های مردمی جمع آوری و در بین خانواده های تحت حمایت وسایر اقشار نیازمند توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران با تشریح عملکرد طرح اطعام و احسان حسینی گفت: از آغاز این پویش در استان زنجان بیش از 228 هزار پرس غذای گرم وبیش از 38هزار بسته معیشتی به ارزش قریب به 14میلیارد تومان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی  ، حفظ عزت نفس وکرامت مدد جویان عزیز و با مشارکت کمیته امداد ومراکز نیکوکاری تهیه  و در بین خانواده های ایتام ، نیازمند وتحت حمایت استان توزیع شده است.

 

هدایت صفری گفت: پویش اطعام واحسان حسینی در دو بخش تهیه وتوزیع سبد معیشتی وطبخ غذای گرم در آشپزخانه های اطعام حسینی با نظارت شبکه بهداشت وحوزه بهداشت ودرمان کمیته امداد با عایت پروتکل های بهداشتی به مدت دوماه به اجرا درآمد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان افزود: با همکاری کمیته امداد و148مرکز نیکوکاری وابسته به این نهاد کمک ها ونذورات مردمی در قالب غذای گرم وبسته های معیشتی جمع آوری وبا حفظ عزت نفس وکرامت انسانی به خانواده های تحت حمایت ونیازمند توزیع شد.

 

وی با قدردانی از مشارکت مناسب خیران ، نیکوکاران ، هیئات مذهبی  وعموم مردم ولایی استان به روشهای مشارکت مردم نوع دوست وخیر در این پویش نیز اشاره کرد وگفت : خیران نیک اندیش زنجانی با روشهای ساده  با شماره گیری کد مهربانی#024*8877* از طریق تلفن همراه یا برقراری تماس با تلفن گویای 33116 به صورت غیر حضوری یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان زنجان نذورات خود را در قالب طرح اطعام و احسان حسینی برای کمک به خانواده های نیازمند اهداء کردندکه ارزش ریالی این کمک ها قریب به 14میلیارد تومان می باشد.

          

کد خبر 1104737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha