یادواره شهدای شهر ابوزیدآباد و شهدای گمنام بخش کویرات برگزار شد

یادواره شهدای شهر ابوزیدآباد، شهدای گمنام بخش کویرات آران و بیدگل و گرامیداشت شهدای پاسدار به همت ستاد یادواره شهدای شهر ابوزیدآباد با همکاری حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، یادواره شهدای شهر ابوزیدآباد، شهدای گمنام بخش کویرات آران و بیدگل و گرامیداشت شهدای پاسدار با حضور اقشار مختلف مردم، جمعی از مسئولان و خانواده‌ های معزز شهدا در موقعیت شهدای پاسدار بخشداری کویرات برگزار شد.

 

در این مراسم که  به همت ستاد یادواره شهدای شهر ابوزیدآباد با همکاری حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) برگزار شد، سردار«حاج حسین کاجی» راوی هشت سال دفاع مقدس به ایراد سخنرانی و روایتگری پرداخت.

همچنین در ادامه این مراسم « حاج حسن شالبافان » در وصف شهدا و اهل بیت(ع) مدیحه سرایی کرد و گوشه ای از رشادت های شهدای پاسدار توسط گروه نمایش اجرا شد.

 

در بخش دیگر این مراسم، حجت الاسلام سید احمد شاهمیری امام جمعه ابوزیدآباد و بخش کویرات هم به شرکت کنندگان در یادواره خیرمقدم گفت و برگزاری یادواره های شهدا را در راستای حفظ ارزش های دفاع مقدس دانست.

 

همچنین در حاشیه مراسم، نمایشگاه تصاویر رزمندگان ابوزیدآبادی در دوران دفاع مقدس برپا شد.

 

در بخش پایانی این یادواره از خانواده شهدا و ایثارگران دفاع مقدس و رزمنده علی خشایی نان آور جبهه ها در پشتیبانی از دفاع مقدس تجلیل شد./

کد خبر 1104786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha