خسارات وارده به منابع طبیعی لرستان پیگیری می شود

رازانی با اشاره به خسارت های وارده به منابع طبیعی استان، گفت: مطالبات منابع طبیعی از ادارات و شرکت های مختلف بررسی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سید رازانی» امروز در جلسه شورای هماهنگی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، اظهار داشت: برای حق و حقوق دیده بان ها در خصوص پیشگیری از حریق در حال بررسی موارد هستیم و جزء موارد مهمی است که امیدوارم هر چه سریعتر این مشکل مرتفع شود.


مدیرکل بازرسی لرستان افزود: مطالبات منابع طبیعی را از ادارات و شرکت های مختلفی که به بهانه های مختلف به منابع طبیعی خسارات زیست محیطی وارد نموده اند را پیگیری خواهم کرد و تا حصول نتیجه کوتاه نخواهم آمد.

وی با تقدیر و تشکر از مدیر کل و کلیه کارکنان منابع طبیعی استان که با کمبود نیرو و حداقل امکانات در انجام امورات حفاظتی کوشا بوده اند، خاطرنشان کرد: برای حق و حقوق دیده بان ها در خصوص پیشگیری از حریق در حال بررسی موارد هستیم و جزء موارد مهمی است که امیدوارم هر چه سریعتر این مشکل مرتفع گردد.

رازانی به بحث رفع تداخلات و اشکالات‌ شیوه نامه ایی که به آن وارد است گریزی زد و تصریح نمود: این اشکالات باید رفع شود و همه موارد وارده را مورد بررسی قرار خواهم داد.

کد خبر 1104791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha