اهمیت یوم الله ۱۳ آبان امسال با توجه به شرایط منطقه/ تجمع ۱۳ آبان برگزار می شود

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه تجمع یوم الله ۱۳ آبان به صورت برگزار می شود، گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان تا نزدیک شدن ایام مشخص می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «احمدرضا احمدی» صبح امروز (پنجشنبه 22 مهر) در جلسه‌ هماهنگی و برنامه ریزی یوم الله سیزدهم آبان گفت: در سال قبل با همفکری و وحدت رویه برنامه خوبی در یوم الله 13 آبانبرگزار شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: امسال هم به دلیل شرایط کرونایی کشور و استان و تغییر رنگ بندی استان ها، شرایط عادی نیست که اعلام کنیم راهپیمایی 13 آبان برگزار می شود، ولی آنچه که مسلم است تجمع قطعی است و راهپیمایی هم تا نزدیک شدن ایام 13 آبان مشخص می شود.

 

وی ادامه داد: 13 آبان در سال های قبل به صورت مناسبتی و ابلاغیه معین انجام می شد و اهمیت داشت ولی امسال با توجه به شرایط منطقه، شرایط حادی است و استکبار جهانی هم در حوزه نرم و سخت برنامه ریزی زیادی را دارد و این برنامه می تواند خسارت بارتر باشد.

 

حجت الاسلام احمدی گفت: با نفس ملکوتی امام راحل و مقام معظم رهبری و شهدا جبهه حق فتح الفتتوحی دیگری دارد که با توجه به همه برنامه ریزی دشمن در منطقه و دنیا، انقلاب اسلامی توانسته استکبار را به زانو بزند و در دنیا تحقیر و زمین گیر کند که نمونه های آن را در عراق و افغانستان می بینیم.

 

وی تاکید کرد: اما نباید غافل بود که اگر استکبار در تمام دنیا تلاش می کند ورود پیدا کند تا قالب شود در ایران زمین به دلیل کانون محرک جهان اسلام و جهان آزادیخواه قطعا نمی تواند ورود پیدا کند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: یکی از مولفه هایی که می تواند این مسیر را همواره داغ نگه دارد و نسل نو را نگهدارد و جوانان را اسلام ناب محمدی است.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر سال های قبل در ستاد یوم الله 13 آبان تلاش هایی می کردیم و این روز را گرامی می داشتیم قطعا امسال به دلیل شرایط خاص منطقه و تغییرات حکومتی ما و ریاست جمهوری می تواند قدرت مانور اسلام، انقلاب و قدرت تصمیم مدیران در سطح کلان چند برابر کند.

 

حجت الاسلام احمدی گفت: در 13 آبان، قطعا دوربین ها و ماهواره های استکبار جهانی آن لحظه ها را به تصویر می کشند و تحلیل می کنند و قدرت حکمرانان در تصمیم گیری در مذاکرات را تحلیل خواهند کرد، ما سهم بسزایی در این زمینه داریم.

 

وی خطاب به اعضای ستاد یوم الله سیزدهم آبان افزود: کمیته ها یک شعار واحدی را برای یوم الله 13 آبان اعلام کنند تا تحت عنوان مبارزه با استکبار جهانی اعلام و پیگیری شود.

 

 

 

کد خبر 1104812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha