با مدیریت صحیح پرونده‌های دادگستری نباید شاهد وجود پرونده‌های مُسن باشیم

رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: با مدیریت صحیح پرونده‌های دادگستری نباید به هیچ وجه شاهد وجود پرونده های مُسّن باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام سید حسین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان در بازدید از حوزه قضایی شهرستان سروآباد با اشاره به محروم بودن شهرستان سروآباد اظهار کرد: باید امکانات و رفاهیات بیشتری در اختیار پرسنل دادگستری این شهرستان قرار گیرد.

 

وی افزود : خوشبختانه وضعیت شعب و موجودی پرونده های دادگستری سروآباد مطلوب و در حد متعارف است و می‌طلبد که با مدیریت صحیح این روند ادامه یابد و به هیچ وجه شاهد وجود پرونده‌های مُسّن نباشیم.

 

رئیس کل دادگستری استان کردستان بر خود مراقبتی و خود صیانتی کارکنان دادگستری استان اشاره کرد و افزود: در برخورد با ارباب رجوع باید در نهایت احترام عمل شود.

 

حجت‌الاسلام حسینی بر توجه ویژه به مسائل مربوط به مرز، قاچاق کالاهای ممنوعه و غیرمجاز، تردد غیرمجاز از مرز و ورود ناامنی از این طریق و همچنین بررسی مسائل و مشکلات مرزنشینان و بازارچه مرزی مله خورد تاکید کرد.

 

وی همچنین بر شروع اوقات رسیدگی شعب دادگستری استان در ساعت 8 صبح تاکید کرد و افزود: کارکنان اداری باید نتیجه استعلامات و کارشناسی‌ها را در سریعترین زمان ممکن ضمیمه پرونده و در اختیار قاضی قرار دهند تا رای پرونده‌ها صادر شود و مردم دچار سردرگمی نشوند.

 

حجت‌الاسلام فرهاد عاصمی رئیس دادگستری شهرستان سروآباد نیز در این بازدید گزارشی از وضعیت دادگستری این شهرستان را ارائه داد.

 

رئیس کل دادگستری استان کردستان همچنین از بازارچه مرزی«مله خورد» سروآباد بازدید کرد و در جریان مشکلات کارکنان این بازارچه قرار گرفت.

کد خبر 1104822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha