مهلت شرکت در چالش ملی مسئله شناسی مساجد کشور تمدید شد

مهلت زمانی شرکت در چالش ملی مسئله شناسی مساجد کشور به عنوان راهکاری برای معرفی مهمترین مسائل مرتبط به مساجد به رئیس جمهوری تمدید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، مهلت زمانی شرکت در چالش ملی مسئله شناسی مساجد کشور به عنوان راهکاری برای معرفی مهمترین مسائل مرتبط به مساجد به رئیس جمهوری تمدید شد. 

 

این طرح ملی با همت سازمان تبلیغات اسلامی با محوریت بنیاد هدایت از طرف شورای عالی انقلاب فرهنگی اجرا می شود که براساس آن سند ملی مسجد با هدف گسترش، تقویت نهاد مسجد، سامان بخشی راهبری تدوین می گردد. 

 

 

مسجد به عنوان مهمترین خاستگاه دینی و عبادی به صورت مردمی اداره می شود و در عین حال نهادهای متعدد حاکمیتی و فرهنگی نیز در روند برنامه های معرفتی، آموزشی و فرهنگی آن موثر هستند. 

 

متناسب با جایگاه فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان یکی از بازوان فرهنگی مسجد ویژه برنامه های متعددی به صورت منسجم در این مکان امن الهی با حضور نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

 

علاقمندان و افراد صاحب ایده می توانند در این چالش ملی با هدف مسئله شناسی ماسجد کشور در قالب موضوع هایی مانند قانون سپاری سند ملی مسجد، نقش آفرینی مساجد در دنیای مدرن، مسجد منسجم، ساماندهی روابط حاکمیت و مسجد، مسجد جامعه پرداز، آرایش نهادی مدیریت مساجد کشور تا ۲۵ مهرماه سال جاری شرکت کنند. 

 

علاقمندان به منظور ثبت ایده های خود به سامانه https://www.challesh.ir/masjed مراجعه کنند و در جهت تحقق مسجد تراز اسلامی سهم ویژه ای داشته باشند. گفتنی است به نفرات برتر این طرح ملی هدایایی به رسم تقدیر اهدا می شود. 

 

کد خبر 1104842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha