انسجام برنامه‌های هفته وحدت اساس کار دستگاه‌های متولی باشد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: انسجام در اجرای برنامه‌های هفته وحدت باید اساس کار دستگاه‌های متولی باشد.

به گزاش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته وحدت در استان اظهار کرد: برنامه‌های هفته وحدت نیازمند انسجام و برنامه‌ریزی است و برای ایجاد این انسجام باید یک دستگاه محور برنامه‌های مذهبی قرار گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه مرکز بزرگ اسلامی به عنوان محور برنامه‌های مذهبی قرار می‌گیرد، افزود: برنامه‌های مذهبی با رویکرد مردم محوری انجام می‌شود.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه گاهی برنامه‌های زیادی برگزار می‌شود، اعلام کرد: علیرغم برگزاری برنامه‌های زیاد در حوزه اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده خوب عمل نمی‌کنیم.

 

حجت‌الاسلام پورذهبی یادآور شد: با توجه به اینکه وسعت کار زیاد است و از سوی دیگر چون به لحاظ فضای رسانه‌ای دچار تعلل هستیم باید با وحدت روحیه در اطلاع‌رسانی بیشتر برنامه‌های این ایام اقدام شود.

 

محمود الله‌مرادی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان نیز در این نشست با اشاره به اینکه برگزاری مولودی‌خوانی در خانه‌ها یکی از برنامه‌های خوب ماه ربیع در کردستان است، اظهار کرد: اگر تلاش کنیم این برنامه‌ها با رعایت الزامات بهداشتی تقویت شود، بیشترین نقش در پررنگ‌کردن شاخص‌های وحدت خواهد داشت.

 

وی اعلام کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان آمادگی دارد تا در برنامه‌های هفته وحدت در استان مشارکت داشته باشد و باید در هفته وحدت از اقدامات جزیره‌ای خودداری کرد و تلاش شود انسجام بیشتری حاکم شود.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان یادآور شد: تقویت و افزایش مشارکت مردم در برنامه‌ها یکی از موثرترین راه‌کارهای مقابله با ترفندها و توطئه‌های دشمنان در زمینه وحدت است.

 

الله‌مرادی گفت: کردستان نماد واقعی وحدت در سراسر جهان است و باید به آن افتخار کرد و باید از وحدت به عنوان مهمترین معروف جامعه پاسداری شود.

کد خبر 1104860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha