مشارکت کانون فرهنگی هنری بقیه الله در واکسیناسیون عمومی محلات

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بقیه الله از مشارکت فعالان این کانون در مسجد عباسیه محله پناه آباد برای واکسیناسیون عمومی مردم محله برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا خبر داد.

«ناصر قلی زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری بقیه الله مشارکت جدی در مسجد عباسیه محله پناه آباد برای واکسیناسیون عمومی مردم محله برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا دارند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بقیه الله تصریح کرد: با استقرار تیم پزشکی در مسجد محله اهالی محله به صورت رایگان می توانند واکسن ضد کرونا دریافت کنند.

 

وی اعلام داشت: اجرای طرح واکسیناسیون می توانند از شیوع این بیماری به صورت جدی جلوگیری کند و امیداریم بتوانیم یارگیری تیم های بهداشتی در این طرح واکسیناسیون باشیم.

 

قلی زاده تاکید کرد: این طرح در راستای اجرای طرح بهداشتی شهید حاج قاسم سلیمانی است و برای کاهش شیوع این بیماری تلاش کرده ایم تا روند اجرای واکسیناسیون در این محله با سرعت بیشتری صورت گیرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بقیه الله یادآور شد: امیدواریم مشارکت در این طرح زمینه کاهش شیوع این بیماری را در جامعه فراهم کند و کمکی برای حمایت از جامعه کادر درمان به پاس خدمات آنها باشد.

 

کد خبر 1104879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha