جشنواره ۱۰۰۰ دف در سنندج برگزار می‌شود

شهردار سنندج گفت: جشنواره هزار دف در پیاده راه فردوسی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی همزمان با هفته وحدت در شهر سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سیدانور رشیدی شهردار سنندج در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته وحدت در کردستان اظهار کرد: متاسفانه طی دو سال اخیر شیوع ویروس کرونا موجب شده در برگزاری ویژه برنامه‌های هفته وحدت و سایر حوزه ها دست به عصا حرکت کنیم.

 

شهردار سنندج از برگزاری جشنواره مولودی خوانی در یکی از مساجد و خانه‌های تاریخی بدون حضور مردم در سنندج خبر داد و گفت: اولویت همه ما در هر برنامه مردم محور کردن اقدامات و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

 

رشیدی با بیان اینکه فضاسازی شهری در هفته وحدت را از دیگر اولویت‌های شهرداری عنوان کرد و گفت: در این راستا اقدامات خوبی انجام شده و در مدت زمان باقی مانده اقدامات دیگری در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

وی اظهار کرد: برگزاری جشنواره هزار دف در پیاده راه فردوسی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی بدون اطلاع رسانی به مردم از دیگر برنامه‌ها همزمان با هفته وحدت در شهر سنندج است.

 

شهردار سنندج از برگزاری جشن میلاد مبارک پیامبر مکرم اسلام در مساجد حاشیه شهر خبر داد و گفت: از تمام ظرفیت‌های شهرداری برای برگزاری ویژه برنامه‌های هفته وحدت بهره می‌گیریم و در این راستا تمام توان خود را بکار خواهیم گرفت.

 

کد خبر 1104882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha