جشن آغاز امامت با همکاری ۲۴ هیئت مذهبی در کردستان برگزار می‌شود

رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان گفت: جشن آغاز امامت با همکاری ۲۴ هیئت مذهبی در کردستان برگزار می‌شود.

نورعلی خزاعی رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: جشن آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) با همکاری 24 هیئت مذهبی استان در سطح شهر و روستاها برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد، افزود: سخنرانی روحانیون و مدیحه‌سرایی مداحان در این هیئات انجام می‌گیرد.

 

رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان اعلام کرد: حجت‌الاسلام سید حسین فاضلیان از اساتید حوزه و دانشگاه همدان بعنوان سخنران و کربلایی محمد مهدی روحی از همدان نیز به عنوان مداح در مراسم جشن آغاز امامت کردستان حضور خواهند داشت.

 

خزاعی مشارکت هیئات مذهبی بانوان و برادران در برنامه‌های مذهبی استان کردستان را قابل تقدیر خواند و گفت: تمامی هیئات مذهبی شهر و روستاهای استان در برنامه‌های مناسبتی و مذهبی استان همکاری و فعالیت دارند.

 

وی همچنین از برگزاری مراسم شب شهادت امام حسن عسکری(ع) در هیئات مذهبی خبر داد و گفت: این مراسم نیز با همراهی 24 هیئت مذهبی یاد شده و با سخنرانی حجت‌الاسلام بالادستیان و مدیحه‌سرایی حیدر درویشی از روحانیون و مداحان استانی انجام خواهد شد.

کد خبر 1104889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha