اغماض با خلافکار قابل قبول نیست

میرقربانی گفت: اغماض با خلافکار قابل قبول نیست و این انتظار مردم از ناجا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«سید سعید میرقربانی» امروز(پنجشنبه، ۲۲ مهر) در آیین تقدیر از پرسنل نیروی انتظامی و مرزبانی این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با تبریک هفته ناجاvاظهارکرد: نیروی انتظامی، حافظ امنیت جامعه و مرزبانی، حافظ مرزهای است.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا با بیان‌اینکه خدمتگزاری در نیروی انتظامی و مرزبانی رسالتی خطیر و سنگین است، افزود: امنیت مطلوب شهرستان آستارا حاصل تلاش پرسنل نیروی انتظامی و مرزبانی است.

 

وی با اشاره به اینکه پلیس در برخورد با اخلالگران نظم و امنیت در جامعه، بسیار مقتدر است، تصریح‌کرد: نیروی انتظامی و مرزبانی در برابر هرگونه اخلال در نظم و امنیت جامعه با اخلالگران برخورد قانونی و قاطع می‌کند.

 

میرقربانی با بیان‌اینکه در بعد نظامی هیچ کشوری توان رویارویی با جمهوری اسلامی ایران را ندارد،اظهارکرد: دشمنان با مواد مخدر و ترویج فرهنگ‌های خود سعی دارند به ما ضربه بزنند و باید در این راستا هوشیار بوده و نقشه‌هایشان را نقش بر آب کنیم.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مردم با دیدن پلیس، احساس امنیت می‌کنند، گفت: هر جا پلیس باشد هنجارشکنی نداریم.

 

وی ادامه داد: نیروی انتظامی ایران، الگوی پلیس متدین، مقتدر و متعهد در جهان شناخته می‌شود و ناجا مورد توجه همه است و باید خودسازی در دستور کار قرار گیرد.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا بر نیروسازی در ناجا توسط فرماندهان تاکید کرد و افزود: اغماض با خلافکار قابل قبول نیست و این انتظار مردم از ناجا است.

 

میرقربانی در پایان بر تقویت تعامل نیروی انتظامی با گشت رضویون و ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان آستارا تاکید کرد و گفت: گشت‌های اخلاقی پلیس در آستارا تقویت شود.

 

گفتنی است، در پایان این آیین از نیروهای انتظامی و هنگ مرزی شهرستان آستارا تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 1104906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha