وقف در حوزه سلامت برکات زیادی برای واقف همراه دارد

موسوی با اشاره به اهمیت وقف در حوزه سلامت با هدف تجهیز بیمارستان ها، گفت: ورود موقوفات به این بخش بسیار کمک‌کننده است، نیت‌هایی که در بیمارستان‌ها قابل اجرا است، خیروبرکات زیادی برای واقفان خواهد داشت‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، «سیدعباس موسوی» امروز(۲۲مهر) در مراسم اهدای دستگاه ویدئوبرونکوسکوپ از محل عواید موقوفه محمدباقر تاجر ساروی به بیمارستان امام خمینی(ره) ساری توسط اداره اوقاف و امور خیریه مرکز مازندران، بیان کرد: همانطور که می‌دانید بیمارستان امام خمینی(ره) ساری، بیمارستان ارجاعی است، در نتیجه میزان خدماتی که به مردم ارائه می‌شود نیازمند وجود زیرساخت‌ها است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به نیاز بیمارستان به ابزارهای تخصصی بیشتر و به‌روز، افزود: هر چه تکنولوژی پیشرفت میکند دستگاهها و ابزارهای به روز با قیمت بیشتری به بازار عرضه می شود، با تجهیز بیمارستان به این لوازم هم خدمات بهتری ارائه خواهد شد.

 

موسوی خاطرنشان کرد: جامعه هدف بیمارستان دولتی امام خمینی(ره) ساری اقشار نیازمند جامعه هستند که شرایط مراجعه به مراکز درمانی خصوصی را ندارند.

 

وی گفت: ورود موقوفات به این بخش بسیار کمک‌کننده است، نیت‌هایی که در بیمارستان‌ها قابل اجرا است، خیروبرکات زیادی برای واقفان خواهد داشت‌.

 

موسوی ادامه داد: در دوران کرونایی بسیاری از اقدامات ما متوقف شد و  تابع دستورالعمل‌ها ازسوی ستاد ملی کرونا هستیم، خرسندیم که شاهد کمترین آسیب‌ها بودیم، البته کنترل‌ها به‌خوبی صورت گرفت که کار سختی بود‌‌.

 

وی ادامه داد: تاکنون با کمک‌های اوقاف در حوزه‌های مختلف بسیاری از مشکلات برطرف شد امیدواریم همراهی‌ها ادامه پیدا کند.

کد خبر 1104932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha