حرکت به سمت پلیس هوشمند از اهداف نیروی انتظامی است

سردار محمدیان در جریان بهره برداری از مرکز نظارت و پایش هوشمند پلیس پیشگیری استان البرز گفت: حرکت به سمت هوشمندسازی یکی از محورهای برنامه ریزی پلیس هوشمند در راستای ایجاد امنیت پایدار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سردار محمدیان» پنججشنبه ۲۲ مهر در هفته گرامیداشت نیروی انتظامی با حضور در مرکز نظارت و پایش هوشمند پلیس پیشگیری استان البرز این مرکز را افتتاح کرد.

 

فرمانده انتظامی استان البرز در این آیین گفت: حرکت به سمت هوشمندسازی یکی از محورهای برنامه ریزی پلیس هوشمند در راستای ایجاد امنیت پایدار است.

 

وی با اشاره به اهمیت شعار هفته ناجا با عنوان « پلیس هوشمند و امنیت پایدار بیان کرد: هدف ار افتتاح و بهره برداری از مرکز نظارت و پایش هوشمند پلیس پیشگیری استان البرز نظارت هوشمند بر کلانتری و پاسگاه های انتظامی تابعه است. 

 

وی ادامه داد: اهمیت موضوع بهره برداری بسترها، زیرساخت ها و آموزش نیروها در کمترین مهلت زمانی در قالب کار جهادی از اهداف اصلی بهره برداری از مرکز نظارت هوشمند بر کلانتری و پاسگاه های انتظامی است.

 

فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: انتظار می رود به زودی شاهد نتایج راه اندازی این مرکز همچنین پیشبرد نیروی انتظامی به سمت هوشمندسازی کامل پلیس و رضایت شهروندان در جهت خدمت رسانی پلیس باشیم. 

 

کد خبر 1104959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha