تمام سرمایه گذاری ها باید برای جمهوری اسلامی ایران آورده داشته باشد

سردار محمد گفت: اگر قرار باشد سرمایه گذاری صورت بگیرد می بایست یا تکنولوژی و فن آوری وارد کشور شود و یا برای ما آورده ای مشارکتی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «سردار سعید محمد» عصر امروز (پنج شنبه ۲۲ مهر) در آئین آغاز احداث شرکت اکسان کیمیای اروند بزرگترین کارخانه تولیدی کربنات استرانسیوم جهان در سایت شهرک صنعتی خرمشهر اظهار کرد: ما از سرمایه گذاران حمایت و استقبال و نسبت به تعهداتی که سازمان منطقه آزاد دارد آنها را پیگیری می‌کنیم.

 

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور با بیان اینکه انعقاد چنین قراردادی مانند شرکت اکسان کیمیای اروند برای جمهوری اسلامی ایران هیچ آورده ای ندارد افزود: اینکه ما معدن، زمین و خدمات بدهیم و آب و برق آن را هم تامین کنیم و سرمایه گذاران بیایند مواد معدنی ما را تبدیل به فرآورده و پس از آن صادرات کنند آن‌هم در منطقه ای که نه مالیات و نه گمرک دارد تمام تسهیلات را دریافت کنند و فقط برای ما ۴۰۰ الی ۵۰۰ نفر اشتغال به وجود آورند، آورده ای برای جمهوری آسلامی ندارد.

 

وی تصریح کرد: هر تعهدی که گذشتگان داده اند را ما اجرا خواهیم کرد و سرمایه گذاران از این بابت نگرانی نداشته باشند.

 

سردار محمد تاکید کرد: اگر قرار باشد سرمایه گذاری صورت بگیرد می بایست یا تکنولوژی و فن آوری وارد کشور شود و یا برای ما آورده ای مشارکتی داشته و یا بیوتی باشد که کارخانه برای ما بماند.

 

وی یاد آور شد: اینکه وقتی همه مقدمات را برای سرمایه گذار فراهم کنید و بعد هم بدهکار شوید و هیچ آورده و سودی برای ما نداشته باشد اصلا پذیرفتنی نیست.

 

کد خبر 1104966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha