دغدغه اشتغال و مسکن قهرمانان ورزشی برطرف شود

آیت الله رئیسی گفت: دولت موظف است مشکلات اشتغال و مسکن قهرمانان ورزشی که از دغدغه های آنها به شمار می آید را رسیدگی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «سید ابراهیم رئیسی»، امروز (پنج شنبه 22 مهر) در جمع تعدادی از قهرمانان ورزشی استان فارس با اشاره به اینکه دولت موظف است مشکلات اشتغال و مسکن قهرمانان ورزشی که از دغدغه های آنها به شمار می آید را رسیدگی کند، تا با تمرکز بر روی تمرینات، مهارت های خود را ارتقا و به موفقیت های بزرگتر دست پیدا کنند، گفت: قهرمانی ورزشکاران در عرصه های مختلف سبب نشاط در جامعه می شود.

رئیس جمهوری توصیه به ورزش را توصیه به معروف دانست و افزود: ورزش های همگانی و حرفه ای باید مورد توجه باشد و دولت در این زمینه وظیفه سنگین را بر عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه تلاش می شود تا مسکن قهرمانان ورزشی تامین شود، اظهار داشت: از وزیر ورزش و جوانان می خواهیم رفع دغدغه های ورزشکاران را با جدیت بیشتری دنبال کنند.

آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه ورزشکاران جلوه ها و الگوهای «ما می توانیم» برای جوانان کشور هستند، خاطرنشان کرد: باید برای ادامه موفقیت ها تلاش کرد چرا که حفظ جایگاه قهرمانی از کسب یک مدال سخت تر است.

وی با اشاره به اینکه ارزش ورزشکاران به مدال و موفقیت ورزشی نیست، تصریح کرد: ارزش ورزشکاران به جایگاه پهلوانی در دفاع از مظلوم و ارزش های اسلامی است.

رئیس جمهوری در پایان این مراسم هدایایی را به قهرمانان ورزشکار اهدا کرد.

کد خبر 1104978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha