تغییر ریل بودجه ریزی در کشور

میرکاظمی گفت: تغییر ریل بودجه ریزی در کشور را به منظور پیشگیری از آسیب‌های جدی در دستور کار داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مسعود میرکاظمی»، امروز (پنجشنبه ۲۲ مهر) در دیدار با رئیس و معاونین مدیریت و برنامه ریزی استان فارس، گفت: ادامه مسیر اشتباه بودجه ریزی در سالیان گذشته، منطقی و عادلانه نیست.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه تغییر ریل بودجه ریزی در کشور را به منظور پیشگیری از آسیب‌های جدی در دستور کار داریم، افزود: تغییر شکل بودجه ریزی از جمله اقدامات اساسی در راستای رفع مشکلات بوده که باید مبتنی بر برنامه اقدام شود.

وی  به کسری بیش از پنج میلیونی مسکن در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: دولت تلاش دارد چهار میلیون مسکن را در طول چهار سال احداث کند.

میرکاظمی با اشاره به اینکه رشد اقتصادی که حرکت اقتصادی را رقم می‌زند باید محور برنامه ۱۴۰۱ قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: خط قرمز ما در سازمان برنامه و بودجه کشور، سیاسی نشدن موضوع ردیف‌های بودجه‌ای است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه از کاهش و تعدیل ردیف‌ های بودجه‌ای از هزارو ۳۰۰ ردیف دستگاهی و ۹ هزار ردیف برنامه‌ای به حداقل ممکن خبر داد و گفت: با اختیاراتی که به استان‌ها تفویض می شود بسیاری از این ردیف‌ها به استان‌ها واگذار می شود.

کد خبر 1104981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha