اجرای طرح تحویل امانی نهاده‌های دامی به عشایر و روستاییان

ساداتی نژاد از اجرای اجرای طرح تحویل امانی نهاده‌های دامی به عشایر و روستاییان خبر داد و گفت: همچنین از هفته آینده بانک کشاورزی اعطای دامدار کارت را با وام ۵۰ میلیون تومانی و با نرخ ۱۲ درصد آغاز می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زرین دشت، «جواد ساداتی نژاد»، امروز (پنجشنبه ۲۲ مهر) در جلسه شورای اداری شهرستان زرین دشت، با اشاره به اینکه آب شرب و سالم نیاز تمام مردم است، گفت: مسئله تکمیل کانال‌های پایاب بند خسویه در حوزه کشاورزی اعتباراتی پیش بینی شده و امیدواریم یکی از مصوبات سفر در همین بخش باشد.

 

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه با توجه به خشکسالی ‌های مکرر توسعه مجموعه های گلخانه ‌ای یکی از ضرورت‌ ها است، افزود: از این رو این حوزه باید پیگیری شود.

 

وی به اجرای طرح تحویل امانی نهاده‌های دامی به عشایر و روستاییان و شکل گیری ساز و کار قانونی آن نیز اشاره کرد و اظهار داشت: از هفته آینده بانک کشاورزی اعطای دامدار کارت را با وام ۵۰ میلیون تومانی و با نرخ ۱۲ درصد آغاز می کند.

 

ساداتی نژاد با اشاره به اینکه هزینه اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار ارتقا پیدا کرده است، گفت: در مورد ایستگاه‌های پمپاژ ثانوی هم مشکلات برطرف شده و دستور العمل های لازم برای اجرا ابلاغ شده است.

کد خبر 1104985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha